STORY TELLING, com a eina per a:
- Donar sentit al contingut gramatical del curs.
- Recollir l’aprenentatge del curs lligat amb el tema de la sostenibilitat.
- Conscienciar a l’alumnat de la necessitat de ser sostenible
Aquest objectiu és factible amb les meves condicions de treball i manera de fer?
Sí, disposem d’ordinadors, xarxa i els coneixements informàtics del alumnes són alts.
Quin objectiu concret vull aconseguir?
Utilitzar diferents recursos TIC per a crear “històries” amb la sostenibilitat com a punt de partida.
PLA D'ACCIÓ
Amb quin grup? 1r SMX
Quan? 3r trimestre
Quins passos seguiré? Activitats i Avaluació:
Quan? 3r trimestre
Quins passos seguiré? Activitats i Avaluació:
- Mostrar exemples d’story telling.
- Compartir idees sobre diferents maneres de fer o portar a terme.
- Explicar el mapa resum del nostre projecte.
- Suggerir idees de sostenibilitat
- Fer grups de treball i repartir tasques. (recollir informació, manipular-la per tal de crear la història, dissenyar el contingut)
- Desenvolupar les tasques i dibuixar el guió de la història
- Decidir els recursos necessaris i gravar portar a terme la story telling.
- Mostrar i veure totes les històries.
- Posar en comú tota la feina feta.
- Avaluaré la bona pràctica del treball en grup, i mitjançant els indicadors d'assoliment.
Quines eines TIC faré servir que m'ajudin en la gestió, implementació i presentació del projecte? Totes les que vagi trobant útils per aconseguir un bon resultat (audacity, presentacions digitals, retoc d’imatges, treasure hunts...)
Quines lectures vull fer sobre el tema? M’agradaria crear consciència sobre la necessitat de ser sostenible i la importància de saber-se explicar.
Com puc demostrar que he aconseguit el meu objectiu? (Indicadors d'assoliment)
Hauré aconseguit el meu objectiu si les històries portades a terme són:
Quins instruments faré servir per a observar el procés i recollir evidències?
Diari de camp, vídeo, fotos.
Hauré aconseguit el meu objectiu si les històries portades a terme són:
- Fàcils d’entendre (la història es comprèn i recull el contingut gramatical adient),
- Útils (aporta coneixement i conté informació rellevant),
- Tenen un bon disseny, són originals
- Funcionen informàticament.
Quins instruments faré servir per a observar el procés i recollir evidències?
Diari de camp, vídeo, fotos.
No comments:
Post a Comment